Date companie
 
 
 
 

A.R.M.A. și Kantar Media au prezentat raportul de audit, privind serviciul de măsurare a audientelor în televiziune

RSS Știri
 
 
Data publicării : 12 Martie 2013
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : raport, arma, romana, asociatia, media, masurare, audiente, kantar, audit
 

Asociația Română pentru Masurare Audientelor si Kantar Media, companie desemnată ca fiind furnizorul unic al Serviciului Național de Măsurare a Audiențelor TV , pentru perioada 2012-2015, au prezentat, marți, rezultatele raportului de audit privind serviciul de măsurare a audiențelor. În urma verificărilor a reieșit că măsurarea audiențelor tv se efectuează în parametrii normali.

LUCIA ANTAL, presedinte A.R.M.A. "Colectarea datelor se face automat, de către people meter. Niciun un om nu intervine în procesul de colectare a datelor. Acest lucru se face automat și comunicarea de la people meter catre case este unidirecțională, deci nu există comunicare și invers."

LILIANA MIHAILESCU, director, Kantar Media "Metodologia pe care noi o folosim este folosită la nivel internațional și raspunde celor mai complexe standarde internaționale de calitate și acuratețe."

IOSIF KALAUZ, membru al Consiliului Director A.R.M.A. "Și-au dorit un astfel de panel disproporționat: 1,4 pentru urbanul mare si București! Auditul confirma că specificațiile respective se regasesc și în panel."

Auditarea reprezintă o procedură normală de verificare, prevazută în contractul Serviciului Național de Măsurare a Audiențelor TV, semnat în 2011, prin care, în fiecare an de contract, are loc o procedura de auditare a serviciului. Rezultatele sunt puse la dispoziția tuturor membrilor Asociației, formată din 53 de stații de televiziune si 27 de agenții de publicitate.



« înapoi la toate știrile

 
 

Adaugă comentariu



 
 

Alte știri pe aceeași temă

 
 
 
 
National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2