Începând de astăzi, au fost demarate lucrările pentru construirea Stadionului Național Arcul de Triumf, din București, unul dintre stadioanele care urmează să fie complet refăcute în vederea Campionatului European de Fotbal din 2020. Lucrările aduc și neplăceri celor care tranzitează zona.
COSMINA STOIAN, reporter
”Brigada Rutieră a Capitalei anunță restricții de trafic în zonă. Astfel, va fi restricționat traficul auto pe breteaua destinată virajului la dreapta de pe Strada Alexandru Constantinescu pe Bulevardul Mărăști.”
Însă, lucrarea nu va afecta benzile de circulație existente pe Strada Alexandru Constantinescu și Bulevardul Mărăști. Brigada Rutieră a Capitalei solicită conducătorilor de autovehicule să circule cu prudență, să respecte semnificația indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum și semnalele polițiștilor rutieri. Pietonii au obligația să circule numai pe trotuare, traversarea străzii să o facă pe la locurile semnalizate și marcate corespunzător ori la culoarea verde a semaforului electric și numai după ce sunt siguri că intenția lor de traversare a fost observată de către șoferi.
”E destul de aglomerat, adică este destul de greu să circuli, nu știu dacă este vorba doar de pietoni. Oricum e aglomerat. Sunt obiectve, de exemplu Arcul de Triumf, Cașin, e foarte vizitată în general.”
Noul stadion va intra în categoria de stadioane UEFA 4 și va putea, în continuare, să organizeze meciuri de rugby la nivel internațional. Capaciatea noului stadion Arcul de Triumf va fi de peste 8.200 de locuri, dintre care 100 vor fi destinate persoanelor cu dizabilități. Arena va beneficia de un teren utilizabil pentru competiții sportive de rugby și fotbal. Costul lucrărilor este de 24 de milioane de euro și va fi finalizat în totalitate în 24 de luni.
Percheziții domiciliare, într-un dosar privind lucrări ilegale executate în Parcul „Regele Mihai I”, fost Herăstrău, din București! Mai multe persoane sunt cercetate penal pentru efectuarea unor lucrări de demolare...
Decizia primarului general al Capitalei, Nicușor Dan, de a aloca mai puțini bani pentru lucrările de modernizare de la Prelungirea Ghencea, stârnește nemulțumirea locuitorilor din sectorul 6. Edilul a decis că, anul acesta, doar 10 milioane de lei vor fi alocate pentru santierul de la Prelungirea Ghencea. Suma este însă cu mult sub necesarul finalizării lucrărilor. Cu acești bani se dorește finalizarea lucrărilor la primul tronson, demarate în 2019. Este vorba de numai 700 de metri dintre stada Brașov și strada Râul Doamnei. Rămâne în continuare un mister cine, când si cum va continua acest proiect până la conexiunea cu viitorul Pasaj Domnești. Localnicii au ajuns la capătul răbdării.
În sfârșit, începe execuția terasamentelor la pasajul de la Domnești, în vederea devierii traficului pe drumul județean spre Domnești. Lucrările la pasaj trebuiau finalizate în octombrie anul acesta, dar, la fel...
La o lună de la inaugurare, circulația trenurilor pe ruta Gara de Nord - Aeroportul Internațional Henri Coandă se suspendă. Și asta deoarece se vor face lucrări de întreținere la calea ferată. Potrivit companiei Transferoviar...
În sfârșit, se mișcă lucrările pe Drumul Național 76 Oradea-Deva! A fost supranumit „dezastrul național”, „drumul rușinii” ori „drumul incompetenței guvernanților”, după ce lucrările de reabilitare, începute în 2007...
Curs valutar : Marți, 21 Mai. 2019