Podul Grant se închide complet din 15 octombrie până în martie anul viitor, pe sensul dinspre Crângași către strada Turda. Circulația rutieră va fi permisă doar pe sensul Turda-Crângași. În luna martie 2023, primarul general al Capitalei Nicușor Dan anunța reluarea lucrărilor de reabilitare și consolidare la Podul Grant, procesul de reabilitare fiind început în urmă cu patru ani, apoi sistat din cauza situației financiare la nivelul de 35%. În luna august au pornit lucrările, întâi acționându-se asupra bretelelor podului. La începutul lunii septembrie, Nicușor Dan anunța că lucrările avansează și din octombrie vor demara lucrările la structura de rezistență a podului - partea principală a acestuia. Inițial, tramvaiul 41 a circulat în continuare pe ambele sensuri, însă din octombrie, tramvaiul 41 circulă pe porțiunea Crângași– Turda pe o singură linie, cu sistem de macaz, până la finalizarea lucrărilor ce țin de calea de rulare a tramvaiului. Totodată, șoferii vor fi deviați pe Calea Giulești și pe Pasajul Basarab. Aceștia se gândesc îngroziți la ce îi așteaptă în această toamnă.
"Traficul ca și până acum infernal, infernal."
"Aoleu, păi o să fie foarte greu pentru toată lumea vă dați seama, de când intră?
- De pe 15 octombrie acum au anunțat.
- Va fi vai, asta e o să fie Basarabul maxim.
- Credeți că o să respecte termenul anunțat?
- A, păi a respectat vreodată, nu vedeți că la noi durează ani și ani."
"O să fie foarte mare aglomerație și părerea mea ar fi să renoveze mai repede podul."
"E un dezastru, e un dezastru dacă bagă podul Grant, da să-l bage pe bucăți cel puțin așa, nu știu, nu știu, altceva.
- Au anunțat că o să bage jumate, o să se circule doar pe o bandă.
- Da, e bine să îl facă, ca să nu cădem cu el.
- Cum credeți că o să fie traficul perioada asta?
- Greu, foarte greu, să știți și așa e traficul greu aici la noi în cartier, să traversăm în partea cealaltă, eu traversez în fiecare zi și e foarte greu.
- Credeți că o să respecte termenul stabilit?"
- Nu cred, da ar fi bine, dar nu cred."
Podul Grant a fost finalizat în 1982 și reabilitat în urmă cu 15 ani. Valoarea investiției actuale este de 65 de milioane lei cu TVA inclus. Redeschiderea completă a Podului Grant este programată pentru luna martie a anului viitor, conform declarațiilor directorului Administrației Străzilor București.
Haos în zona Podului Grant din Sectorul 6. Șoferii s-au trezit într-un blocaj total după ce de astăzi Primăria București a închis Podul Grant până în martie 2024, pentru lucrări de reabilitare. Practic, circulația este complet închisă pe sensul dinspre Calea Crângași către strada Turda. Mulți dintre șoferi când ajungeau în zonă făceau cale întoarsă și schimbau traseul.
Curs valutar : Marți, 21 Mai. 2019