Se anunță schimbări pentru producătorii de vehicule ușoare comercializate în Uniunea Europeană! Până în 2020, limita de emisii de dioxid de carbon trebuie redusă de la 203g/km, cât este în prezent, până la 147g/km. Propunerea legislativă a fost aprobată de Parlamentul European, în cadrul sesiunii plenare de la Strasbourg, cu 552 voturi pentru, 110 împotrivă și 12 abțineri. Textul cere de asemenea și introducerea unor metode de testare mai precise pentru emisiile de dioxid de carbon.
ALEXANDRA GEORGESCU, reporter: "Regula se va aplica producătorilor care realizează mai mult de 1.000 de vehicule pe an. În consecință, producătorii vor fi obligați să realizeze suficiente modele ecologice pentru a contrabalansa vehiculele mai grele sau mai poluante. Altfel, ei vor fi pasibili de pedepse."
Pentru a-și atinge obiectivele, producătorii trebuie să se bazeze pe un sistem de super-credite care oferă o pondere mai mare vehiculelor care emit mai puțin de 50g/km de dioxid de carbon. Sistemul existent nu va mai fi reînnoit după expirarea sa în 2018.
Banii europeni, atât de așteptați în țară pentru recuperarea economiei, nasc în continuare controverse. Fostul europarlamentar și actual coordonator al Alternativei pentru Demnitate Națională, Cătălin Ivan, atrage atenția asupra termenelor stricte în care România trebuie să se încadreze pentru accesarea fondurilor europene.
Un proiect cu ADN românesc în Uniunea Europeană! Alternativa pentru Demnitate Națională, partidul fondat de Cătălin Ivan, își propune reconstucția României pornind de la o schimbare radicală a clasei politice. În acest sens ADN a lansat Proclamația de la București, document care susține că România nu mai poate accepta statutul de țară europeană "de mâna a doua".
România, cel mai mare exportator de viori al Uniunii Europene, în țări din afara bătrânului continent! Potrivit datelor Eurostat, anul trecut, țara noastră a exportat 14.000 de viori către state din afara Uniunii Europene.
Veste bună pentru șoferi! Potrivit proiectului de lege inițiat de senatorii PSD, Tit-Liviu Brăiloiu și Șerban Nicolae, românii ar putea face inspecția tehnică periodică a mașinilor oriunde în Uniunea Europeană și în Republica Moldova.
Emigrația, motiv de îngrijorare în sudul și estul Uniunii Europene! Pentru cetățenii din România și alte cinci state din zonă, emigrația este un factor mult mai mare de preocupare decât imigrația, în contextul regresului demografic...
Curs valutar : Marți, 21 Mai. 2019