Date companie
 
 
 
 

Producătorii autohtoni, deranjați de taxele împovărătoare percepute de hipermarketuri

RSS Știri
 
 
Data publicării : 26 Aprilie 2013
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : producatori, consumatori
 

Producătorii autohtoni sunt deranjați de faptul că produsele lor își dublează prețurile până ajung la consumator. Fie că vorbim de alimente, băuturi sau alte bunuri, pe lanțul comercial, toți intermediarii își pun adaosuri, iar, în final, hipermarketurile adaugă tot felul de taxe, de la cea de raft la cea de marketing și de promovare.

BIBIANA STANCIULOV, producător: "În neregulă este faptul că eu încasez foarte puțin față de eforturile financiare pe care le fac. Este dublă nemulțumirea, a mea și a consumatorului, care plătește o sumă foarte mare pentru un produs care deja i-a devenit necesar."

Spre exemplu, producătorul care facturează un borcan de magiun cu 15 lei primește de la hipermarket doar 9 lei. Diferența înseamnă taxe de marketing, de promovare sau de raft. La acest preț, se adaugă TVA-ul și alte taxe de magazin, astfel încât borcanul este vândut cu 22 sau chiar 25 de lei.

AUREL TĂNASE, președinte, ROMCONSERV: "E un lucru nejustificat, deoarece, în cheltuiala asta de marketing, ei au inclus și remodelări de magazine și deschideri de magazine ...tot felul de taxe de raft, de așezare."

Cum cerere există, hipermarketurile nici nu se gândesc să renunțe la vreuna dintre taxele care umflă costurile alimentelor.

VOX: Știam că e mai mare, dar nu știam că e atât de mare. Nu mi se pare ok, dar atâta timp cât asta este piața, ne adaptăm."

VOX: "Nu mi se pare ok, dar, având în vedere că nu am timp, aleg varianta scurtă de a merge în hipermarket."

85% dintre producătorii români spun că, în momentul de față, nu reușesc decât să-și acopere costurile, fără să obțină profit.



« înapoi la toate știrile

 
 

Adaugă comentariu



 
 

Alte știri pe aceeași temă

 
 
 
 
National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2