În definiție, calitatea este înțeleasă ca o noțiune complexă și dinamică. Însă în București, realitatea este cu totul alta. Din nefericire când vorbim despre calitatea transportului public, mulți ridică din umeri. Pentru ca activitățile sociale, economice și culturale să se desfășoare eficient, iar calitatea mediului să nu se înrăutățească, este necesară impunerea transportului public în viața orașului, prin îmbunătățirea calității serviciilor oferite de acesta.
ALEXANDRU LANCUZOV, jurnalist specializat în Transporturi
"Un transport de calitate în București în primul rând ar trebui să ia în vedere posibilitatea de a uni toate mijloacele de transport rutier... practic transport de suprafață."
38% dintre bucureșteni sunt nemulțumiți de calitatea transportului public, potrivit unui studiu efectuat de Institutul pentru Cercetarea Calității Vieții.
ALEXANDRU LANCUZOV, jurnalist specializat în Transporturi
”Într-adevăr traficul din București este aglomerat, dar prin montarea unor sisteme GPS pentru o mai bună gestionare..... astfel autobuzele să vină și să poată lua toți călătorii.”
Un studiu arată că în urmă cu un an, 71% din cetățenii Capitalei utilizau transportul public de suprafață, iar numai 16 la sută se deplasau cu autoturismul propriu.
VOX:
”Este loc și de mai bine ca peste tot cât privește calitatea”
Nici la transportul feroviar situația nu este prea roz. Doar pe parcursul acestei ierni trenurile au avut întârzieri de zeci de minute și mulți călători au așteptat în frig.
RODRIGO MAXIM, președinte, Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari
”Infrastructura feroviară de la revoluție și până în prezent a fost subfinațată, este în starea care este, cu restricții de viteză.... din Europa.”
În 2018, în perioada iunie-noiembrie, timpul de așteptare a fost de 1,6 milioane de minute. Adică o întârziere de peste trei ani în doar 6 luni.
RODRIGO MAXIM, președinte, Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari
”Avem trenuri cu un vagon sau două și lumea rămâne pe jos sau rămâne înghesuită. Și asta este calitatea daca o putem numi calitate.”
Oferte turistice atractive, pentru sezonul estival! Posibilele relaxări ale restricțiilor impuse de pandemia de coronavirus le dau speranțe românilor care vor să călătorească vara aceasta. Agențiile de turism...
Edilul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, le-a pus gând rău celor care își abandonează mașinile pe domeniul public ori parchează sau staționează pe unde nimeresc. Regulamentul pentru ridicarea acestor mașini, care...
Pas important către ordine, disciplină și curățenie, în Brăila! Autoritățile locale vor confisca toate mașinile sau căruțele din care sunt aruncate gunoaie ori deșeuri pe domeniul public. La acțiune vor participa...
Decizia autorităților de a limita dreptul studenților la călătoria gratuită cu trenul, aspru criticată! Liga Studenților din Iași susține că măsura luată de către Guvern pentru scăderea deficitului bugetar este scandaloasă și solicită Executivului consultări cu reprezentanții studenților. Aceștia subliniază că nu subvențiile pentru transportul studenților sunt cea mai mare problemă din bugetul țării, ci birocrația, managementul defectuos al finanțelor publice, supradimensionarea unor instituții bugetofage, intervenționismul, corupția sau pensiile speciale care nu țin cont de principiul contributivității.
În sfârșit, se întrevăd principalele medii de transmitere a coronavirusului. În condițiile creșterii îngrijorătoare, de la o zi la alta, a numărului de infectrări, specialiștii din Sănătate au ajuns la concluzia...
Curs valutar : Marți, 21 Mai. 2019