Noua identitate vizuală a Loteriei Române face valuri. Ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, a anunțat că trimite Corpul de Control la Loteria Română, pentru un control cu privire la achiziția noului logo al companiei. Șeful Economiei a făcut anunțul, după ce în spațiul public au apărut semnale privind suma consistentă plătită de Compania Națională Loteria Română SA unei agenții de publicitate, pentru realizarea unui nou logo. Problema este că noul logo conceput de agenție seamănă foarte mult cu o imagine ce poate fi cumpărată cu câțiva euro, de pe o platformă de profil, și este asemănător logo-urilor altor trei companii. Noua identitate vizuală a Loteriei Române a fost realizată de o agenție de publicitate din București, în baza unui contract atribuit direct, în valoare de 50.000 de euro. După apariția controverselor, agenția a transmis un comunicat în care precizează, cităm: ”Vorbim despre un proces de design original demonstrat și prin faptul că nicio imagine din bazele de date publice la care s-a făcut referire nu a fost vizualizată sau descărcată de pe vreun computer aparținând membrilor echipei noastre sau al partenerului”, am încheiat citatul. În același comunicat, se precizează că acel logo doar un element punctual al contractului, care a presupus muncă multă. Loteria Română a transmis că noua identitate vizuală a fost realizată în jurul sloganului ”Noroc pentru toți românii”, cu ocazia împlinirii a 117 ani de activitate. ”Noul logo cuprinde elemente care se integrează perfect în noul concept, respectă simbolistica culorilor care definesc atât sentimentul de identitate natională, roșu, galben și albastru cât și verdele specific loteristic”, se arată în comunicatul transmis de Loterie.
Curs valutar : Marți, 21 Mai. 2019