Date companie
 
 
 
 

Victor Ponta spune că lucrările la metroul din Drumul Taberei vor continua

RSS Știri
 
 
Data publicării : 13 Septembrie 2012
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : ponta, guvern, lucrari, finantare, investitii, RADET, metrou, drumul, magistrala, taberei, elcen
 

Lucrările la noua magistrală de metrou Drumul Taberei vor continua, chiar dacă Executivul a tăiat banii pentru investiții la rectificarea bugetară. Cel puțin așa promite premierul Victor Ponta, care susține că toate cheltuielile vor fi suportate din bani de la bugetul de stat și din creditele contractate de la instituțiile financiare internaționale. Șeful Guvernului vrea ca lucrările la noua magistrală să fie gata cât mai repede, deși bugetul inițial de 380 de milioane de euro a fost redus la jumătate.

VICTOR PONTA, premierul României "Subvenția care vine de la buget evident că va veni în continuare către metrou. În al doilea rând investițiile demarate vor fi în continuare finanțate cu sprijinul guvernului. La alocările actuale se terminã în 20 de ani. Ideea este ca sã facem împreunã strategia ca sã se termine în doi sau în trei."

Temerile constructorilor legate de sistarea lucrărilor au apărut după ce Executivul a hotărât ca Primăria Capitalei să preia Metrorex de la ministerul Transporturilor. Decizia a fost luată în cadrul ședinței de Guvern de miercuri, la care a participat și primarul general, Sorin Oprescu. Magistrala care va face legătura între cartierul Drumul Taberei și centrul Capitalei va avea zece stații și o lungime de peste 6 kilometri. Lucrările la acest tronson de metrou au început anul trecut si ar trebui sa fie finalizate in 2015. In ședința de la Palatul Victoria, Guvernul a mai decis restructurarea societăților R.A.D.E.T. și E.L.C.E.N., astfel încât producția și distribuția sã fie unite. Executivul a aprobat și un memorandum privind anularea datoriilor acumulate de Regia Autonomă de Distributie a Energiei Termice la Electrocentrale Bucuresti.

VICTOR PONTA, premierul României "A.N.R.E. va lua decizia necesară pentru a rezolva o datorie istoricã, care nu va fi oricum niciodatã plãtitã. Dacã preferãm sã o rostogolim mai departe nu însemna cã se va rezolva."

Datoriile R.A.D.E.T. către E.L.C.E.N. se ridică la aproape un miliard de lei, iar penalitãțile au depășit un miliard o sută de milioane de lei.



« înapoi la toate știrile

 
 

Adaugă comentariu



 
 

Alte știri pe aceeași temă

  • Protest Greenpeace pentru Roșia Montană, în Piața Victoriei ( 7 Iulie 2021 )

    Protest, la ușa Guvernului! Membrii organizației de mediu Greenpeace au protestat, miercuri, în Piața Victoriei, față de posibila retragere a dosarului de înscriere în Patrimoniul UNESCO a sitului Roșia Montană.

  • Se scumpește carnea de porc ( 9 Iunie 2021 )

    Carnea de porc s-ar putea scumpi cu 25%, în lunile următoare, pe fondul scumpirii furajelor. Și asta deși se înregistrează un minimum istoric al valorii porcilor la poarta fermei. Avertismentul vine din partea...

  • Ajutor financiar de la stat, pentru închiderea definitivă a minelor necompetitive ( 8 Aprilie 2021 )

    Ajutor financiar, pentru închiderea minelor necompetitive! Potrivit proiectelor propuse de Ministerul Energiei și adoptate, miercuri, prin două Hotărâri de Guvern, peste 100 de milioane de lei se vor aloca în scopul...

  • Lucrări de construcții și demolări ilegale, în Parcul Herăstrău din București ( 24 Martie 2021 )

    Percheziții domiciliare, într-un dosar privind lucrări ilegale executate în Parcul „Regele Mihai I”, fost Herăstrău, din București! Mai multe persoane sunt cercetate penal pentru efectuarea unor lucrări de demolare...

  • Un proiect fără sfârșit ( 17 Martie 2021 )

    Decizia primarului general al Capitalei, Nicușor Dan, de a aloca mai puțini bani pentru lucrările de modernizare de la Prelungirea Ghencea, stârnește nemulțumirea locuitorilor din sectorul 6. Edilul a decis că, anul acesta, doar 10 milioane de lei vor fi alocate pentru santierul de la Prelungirea Ghencea. Suma este însă cu mult sub necesarul finalizării lucrărilor. Cu acești bani se dorește finalizarea lucrărilor la primul tronson, demarate în 2019. Este vorba de numai 700 de metri dintre stada Brașov și strada Râul Doamnei. Rămâne în continuare un mister cine, când si cum va continua acest proiect până la conexiunea cu viitorul Pasaj Domnești. Localnicii au ajuns la capătul răbdării.

 
 
 
 
National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2