Zeci de drumuri naționale din întreaga țară vor rămâne pline de gropi. Autoritățile au anunțat că nu mai au bani pentru repararea șoselelor, chiar dacă, în unele zone, lucrările de reabilitare au fost deja începute. În această situație se află Drumul Național Beiuș-Oradea, în cazul căruia guvernanții au găsit o soluție originală: constructorii să asfalteze pe banii lor și să aștepte apoi ca statul să le dea fondurile, atunci când le va avea!
LIVIU DRAGNEA, vicepremier "Constructorii vor lucra din resurse proprii, urmand sa fie platiti spre sfarsitul anului sau spre începutul anului urmator.''
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale nu are bani nici pentru reabilitarea șoselei care leagă Târgu Mureș de Reghin. Autoritățile locale spun, însă, că muncitorii nu au plecat încă de pe șantier.
prin telefon: CORNELIU GROSU, prefectul jud. Mureș "La o discutie, din decembrie, pe care am avut-o cu firmele de contructie, mi s-a spus ca se va renegocia finanțarea acestei porțiuni de drum. Până acum, aici se lucrează, probabil, ca pe banii constructorului."
Probleme sunt și pe DN14, care leagă Sibiul de Mediaș și Sighișoara. De gropi nu scapă nici șoferii care circulă pe centura Bucureștiului. Compania de Drumuri a renunțat să mai peticeascã cei 32 de kilometri de șosea din sudul Capitalei. Și asta pentru că, în câțiva ani, la 10 kilometri de actuala centură, ar putea răsări o autostradă. Autoritățile spun că sunt fonduri doar pentru lărgirea centurii de nord între autostrada spre Pitești și DN7 și între Drumul Național 2 și șoseaua de mare viteză spre Constanța. In prezent, există, însă, două porțiuni de 20 de kilometri, care au rămas nemodernizate.
VOX "- De gropi nici nu mai vorbim. Sunt cratere! Cratere și mai incolo! - Cât timp stați în coloana? - O ora, o ora și jumătate.''
VOX "Groaznic! În fiecare zi stau cate 20 de minute aici.''
VOX "Gropile sunt nasoale rau. Din doi, in doi metri, dăm în gropi.''
Deocamdată, nimeni nu lucrează la repararea acestor porțiuni de drum. Până când vor sosi fondurile necesare reabilitării șoselelor, șoferilor nu le rămâne decât să dea adevărate probe de îndemânare pentru ocolirea craterelor din asfalt.
Iarna și-a reintrat în drepturi, în majoritatea regiunilor din țară! În Capitală, peste 300 de utilaje de deszăpezire și peste 400 de lucrători au intervenit în cele șase sectoare, pentru a împrăștia material antiderapant și pentru a elibera carosabilul de zăpada depusă. Cele mai multe utilaje, 76, au acționat în Sectorul 6 al Capitalei, iar cei mai mulți lucrători, 171, în Sectorul 1. La nivel național, drumarii au intervenit cu circa 1.200 de utilaje și au împrăștiat aproape 10.000 de tone de material antiderapant pe drumurile naționale și pe autostrăzi, potrivit Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Ministrul Economiei, antreprenoriatului și turismului, Claudiu Năsui atrage atenția asupra unui risc de fraudă cu fonduri europene. Într-un mesaj postat upe contul său de Facebook, Claudiu Năsui a avertizat...
Asociația pentru Implementarea Democrației condusă de Alexandru Cumpănașu a primit un nou contract cu bani europeni de la Primaria Alexandria, deși este suspect într-un dosar pe fonduri europene. Potrivit G4media.ro, în...
Fostul primar al Sectorului 1 din București, Daniel Tudorache, eliberat pe cauțiune în valoare de un milion de euro și plasat sub control judiciar într-un dosar de trafic de influență și spălare de bani! Tudorache...
În sfârșit, se mișcă lucrările pe Drumul Național 76 Oradea-Deva! A fost supranumit „dezastrul național”, „drumul rușinii” ori „drumul incompetenței guvernanților”, după ce lucrările de reabilitare, începute în 2007...
Curs valutar : Marți, 21 Mai. 2019