Nicio campanie electorală fără gafele de rigoare. În căutarea de sloganuri electorale cu un mare impact și imagini pe măsură, un partid politic a ales fotografii reprezentative pentru mândria de a fi român... dar din Polonia sau Belarus. Descoperirea a fost făcută de internauții români deținători ai blogului aurasmihai.ro. Astfel, pozele au fost cumpărate de pe un site de specialitate, și sunt realizate de un fotograf din Belarus. În plus, aceeași campanie a mizat și pe imaginea Catedralei Ortodoxe din Alba Iulia, edificiu care simbolizează refacerea unității teritoriale și spirituale a românilor și nașterea statului românesc modern. Potrivit unor imagini publicate în paginile cotidianului din Alba-Iulia, Unirea, biserica este întrebuințată ca agent electoral într-o machetă expusă pe un panou publicitar amplasat în municipiul Cluj-Napoca, la intersectia Bulevardului 1 Decembrie cu strada Anghel Saligny.
"Despre cât este de legală sau morală asocierea unui simbol religios și național cu un partid politic în cadrul unei campanii electorale, fie ea chiar și europarlamentară, numai Dumnezeu mai știe. Cert este însă că, în contextul în care cota de încredere a românilor în politicieni și partide politice este la cel mai scăzut nivel din ultimii 24 de ani, puțin "ajutor divin" nu strică nimănui, Biserica aflându-se în topul încrederii populației în instituțiile din România", opinează Gheorghe Presecan, jurnalist la cotidianul Unirea, din Alba-Iulia.
Acum, Catedrala Incoronarii este folosită în scop electoral, altfel spus, un simbol national devine un simplu produs electoral care actioneaza in favoarea unui actor politic. Partidul care a ales sloganul "Mândri că suntem români" precizează că produsele electorale și-au propus tocmai să valorifice mândria față de locurile frumoase din această țară. Cu mici exceptii, atunci cand sunt preluate din Belarus sau Polonia....
Țara noastră ar putea primi, în aprilie, un al patrulea vaccin împotriva COVID-19! Valeriu Gheorghiță, coordonatorul campaniei de vaccinare, a anunțat că serul produs de compania Johnson & Johnson ar urma să fie autorizat la jumătatea lunii martie de către Agenția Europeană a Medicamentului, iar începând cu luna aprilie, ar putea ajunge primele doze și în România.
Starea de alertă se prelungește, cu încă 30 de zile, începând de astăzi, a anunțat premierul Ludovic Orban. În hotărârea de guvern au fost cuprinse și reguli pentru desfășurarea alegerilor locale din 27 septembrie.
Sfârșitul nu-i aici! Vom ieși din această criză mai buni, mai puternici. O campanie pentru speranța în viitor, la Național 24 PLUS.
Sfârșitul nu-i aici! Vom ieși din această criză mai puternici, mai buni. O campanie marca Național 24 PLUS.
Sfârșitul nu-i aici! Vom ieși din această criză mai puternici, mai buni. O campanie marca Național TV.
Curs valutar : Marți, 21 Mai. 2019